lørdag 29. mai 2010

Loppis!

Ja, jeg kan bare innrømme med en gang at jeg ALLTID tror jeg skal finne mange skatter på loppis... Og jeg ender som regel med ingenting annet enn en vaffel :) I dag var det loppis i skedsmohallen og jeg troppet opp med Nora og Stian. Vi skulle finne bord og kanskje en gammel sinkbalje???? Etter en runde fant vi ut at det var absolutt ingenting vi ville kjøpe og svingte innom vaffelboden og ut i sola. Så kikket vi ti min på romeriksmesterskapet i friidrett og fikk i oss vaffelen før vi dro hjemover. Aldri mer loppis på meg! Da skal jeg i såfall være innstilt på å ikke finne noe jeg liker. Kanskje det er da skattene dukker opp??? :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg.. Man må nesten dra på loppis i "gokk" uten folk, hvor man kan kuppe alle skattene.. Klem fra en med mange loppis-skuffelser..;-)

    SvarSlett
  2. Satser på å finne et avsides loppemarked en dag jeg er ute på biltur :) Lrver fortsatt i håpet om å finne noen skatter :) Kan jo ikke gi helt opp... Klem K

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!