lørdag 30. oktober 2010

Blafre

I kveld har jeg laget en laaang liste over hvem som skal få hva til jul :) Det er så koselig å forberede julen og glede seg til alt det hyggelige som skal skje i tiden fremover...



Jeg kikket litt på nettbutikkene rundt omkring, og en av de jeg stadig vekk er innom er www.blafre.com  De har så masse søte ting. Jeg er ingen stor fan av for mye retro-mønster, men disse produktene er akkurat passe fargerike og "glade".  Nora elsker matkofferten sin, den store matboksen med håndtak. Elsker å ta den med til frokosten i barnehagen. Kan anbefales til ALLE!!!

Siste nytt hos Blafre var denne fine CDen. "Snork" med godnattsanger. Utrolig fin :) 



Skal ikke se bort i fra at det blir noen matkofferter og CDer under juletreeet til mine favoritter i år... Julenissen er god på nettshopping!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!