onsdag 9. februar 2011

Bokstavprosjektet

Emil er fortsatt syk så det blir innedag på oss i dag også. Mitt prosjekt blir i dag bokstavprosjektet. De av dere som er i min "gamla grå"-jentegjeng vil gjenkjenne de største bokstavene. De ble kjøpt på jentetur i Nice for lenge siden!!! (Ja, jeg vet det ble mye overvekt på meg!) De små bokstavene er et nettkupp ;)

Disse bokstavene skal nå males og brukes til to ulike små-prosjekter... Tenkte jeg skulle være litt gnien på opplysningene og heller si at dere får snart se hvor alle bokstavene ender opp :) (Da legger jeg litt press på meg til å bli ferdig også!)

Ha en strålende dag!

1 kommentar:

  1. SÅ fine bokstaver!! Jeg gleder meg til å se, og håper beste Emilen miin er bedre i dag <3

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!