tirsdag 1. mars 2011

Bilder til en rimelig penge!

Jeg er stoooor fan av bilder, digitalt og på papir. Jeg bestiller mye fra fotoknudsen.no I fjor bestilte jeg ca 900-1000 bilder rundt årsskifte. Hele 2009 ble satt inn i album og kan tas frem når jeg vil mimre litt for meg selv eller med andre. Det er mye hyggeligere å ta frem et album enn å ta frem PCen for å se på morsomme bilder :) Det synes i allefall jeg!

Nå har jeg bestilt nye bilder, og et par rammer. Forstørrelser 15 x 20 cm koster 19 kroner pr stk, og med en ramme "Tromsø" til 79 kroner så har du et fint bilde i ramme for hundrelappen :) Koselig å ha hjemme og koselig å gi bort til noen du er glad i!

Nå skal jeg prøve å finne noen gamle rammer til de to siste bildene. Et annet lite prosjekt jeg skal skrive om senere...

Ha en fin kveld :)


Dette bildet dukker opp overalt. Det får meg til å smile :)


Dåpsbarnet Emil



Søskenkjærlighet <3


Storesøster og lillebror!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig dem e!! <3 <3

    SvarSlett
  2. Åååå herlig!! Er det her alle de sorte albumene kommer inn? Jammen tror jeg det hadde vært det perfekte sykehustidsfordrivet nå. Tenk så hyggelig å ligger her å sette inn bilder fra de siste to årene! Hvor finner jeg fine album?? Nå må jeg få neg en nettpinne til macen, så bildene kan bestilles! Genial ide :-) ....men kommer til å trenge en ny reol hjemme til alle albumene... Hehe...

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!