søndag 3. april 2011

Gammelt blir nytt!

Jeg synes gamle rammer er veldig fint, men ofte ser de litt slitne ut. Litt gustne i fargen, gråbrune og triste. Jeg snakker da om disse "messing"-rammene fra våre besteforeldre sin storhetstid på interiørfronten... 

Her om dagen kuppet jeg 4 rammer for rundt 50 kroner på loppis. Tenkte nå skal jeg prøve å spraymale de hvite. Det var verdt et forsøk :) Og jammen ble det ikke riktig så fint! Tips til dere som synes de hvite "vanlige" rammene blir litt kjedelige på bildelisten. Jeg mikset noen nye og noen gamle. Det ble veldig koselig synes jeg.

Her ser dere noen av rammene. Bildene er tatt med min mobil så de er ikke av beste kvalitet...








Før:



Etter:




2 kommentarer:

  1. Veldig fine!!! Sånne rammer får man jo ikke kjøpt nye, du er genial :)

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!