onsdag 25. mai 2011

4+4+4= ordning & reda!

Et av mine prosjekter i denne permisjonen var å få ferdig garderoben vår. Et gjesterom hadde blitt vår noe garderobe og var 100% kaos noen måneder tilbake. Etter en permisjon og mange turer til IKEA begynner jeg å se gulvet i garderoben. Klærne ligger eller henger på sin rette plass. I kommoder, skap, oppbevaringskasser elller rett og slett i Fretex-boksen. Makan til mye klær man aldri bruker. Kjenner jeg nesten blir flau...

Resultatet ble veldig bra. Jeg skal prøve å ta noen bilder. Her er bilder fra ikea.no som viser de produktene vi endte opp med:

4 av denne! Pax Birkeland med Svep håndtak:


4 stk Birkeland kommode:

4 av disse på toppen av skapene (Skubb):

Og mange av disse:
Smale kleshengere er viktig. Disse tar liten plass!


Jeg er godt fornøyd med resultatet og krysser av for oppdrag utført på min to-do-liste for permisjonstiden! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!