søndag 12. juni 2011

Grill-tid!

Mmmmmm....ingenting er som å grille :) Jeg elsker grillmat, vi griller hver eneste dag vi har mulighet. Utrolig masse godt å få tak i! Den eneste grill-bekymringen min nå er... Vi har IKKE kullgrill lenger. Og ja, gassgrill og grillmat lukter godt, men kullgrill lukter 1000 ganger bedre... Jeg tror det må bli en av disse på meg/oss. Kanskje en liten feriegave til meg selv. Eller bryllupsgave til mannen min

En av mine favoritter. Billig ( 799,- på Jernia) og plass til pølser til hele nabolaget på en gang...


Eller en "vanlig" Weber kulegrill.


Eller en liten og fin Eva Solo bordgrill.

Ikke lett å velge kullgrill!

God grillsommer alle sammen!



1 kommentar:

  1. Hei!
    Fant deg, Nora og gutta nå jeg hi, hi ;)
    Mange kjekke innlegg her, så legger meg til som følger.
    Her er det gassgrill som gjelder, men vi mangler grillværet da...
    Herlig lekehytte du har :)
    Titter snart innom igjen.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!