onsdag 15. juni 2011

Gustaviansk blå

Å pusse opp er utrolig gøy! Og det å male er veldig moro synes jeg. Spesielt gøy er det med første strøket når den nye fargen er totalt forskjellig fra den gamle fargen. Vi pusser opp hus og det har blitt mange timer med malingskosten. Det er mye som skal gjøres før huset vårt er 100% perfekt, men hva gjør vel det? Det er viktig i blant å sette seg ned og nyte de små stundene. De minuttene man setter seg ned og tenker "så utrolig bra jeg har det :)" Det er viktig å tenke på det positive i hverdagen. Det som gir ekte hverdagslykke...

I dag skal jeg innom å kjøpe meg et lite spann maling i gustaviansk blå på vei hjem fra jobb. Da skal en utebenk eller to males i denne nydelige fargen. Jeg gleder meg til å male og snart se resultatet... Det er vel også en slags hverdagslykke!



PS! Se de fine fargene og bli inspirert på Jotuns hjemmeside. Her er noen bilder:










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!