tirsdag 26. juli 2011

Livet må leves og høsten er på vei!

De siste dagene føler jeg tiden har stått stille. Alle tanker har gått til de som har mistet en av sine nære og kjære...

Men, nå føler jeg at jeg må våkne litt til liv igjen. Livet går videre, og hverdagen har kommet. For min del har jobben begynt igjen, og jeg er i gang med å planlegge og tenke på høsten. Det innebærer jo også høstklærne. Hva blir høstens "må ha"-klær?

For et par dager siden dumpet HM-katalogen ned i postkassen. Det var masse fint. Jeg bestilte litt med en gang for å unngå "produktet er dessverre utsolgt"-situasjonen ;)

Her er tre favoritter fra HM-katalogen. (Bildene er lånt fra HM.com)

En liten hårbøyle kan freshe opp mange antrekk.


Klassisk dressjakke, I LOVE IT!!


Ballerinas! Jeg får aldri nok av dem...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!