tirsdag 7. februar 2012

Heklevotter

Da er jeg i gang å blogge litt igjen. Etter en hektisk tid fikk jeg plutselig veldig lyst til å være litt her igjen :) Håper å kunne blogge litt innimellom om stort og smått og det som måtte oppta meg...


Disse har jeg heklet, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg hadde et mål i 2011 om å lære meg å hekle, og dette er resultatet. Noen luer har det også blitt... Føler jeg har gått fra null peiling, til nybegynner. Et skritt i riktig retning :)



Vottene var enkle å hekle, rundt og rundt. Hull til tommel, hekle til ønsket lengde, felle av, hekle tommel, feste tråder. Tre i bånd, sy på "lapper" og presse de. Og VIPS! Ferdige votter...


Fin kveld til dere alle :)

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koselig blogg du har, og kjempefine heklevotter!

    Ha en fin dag!

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  2. Hei!

    Tusen takk :) Det var veldig hyggelig å høre...

    Ha en fin dag!

    Kari

    SvarSlett
  3. Guri, så flink du er!! Jeg bestiller et par jeg!!:)

    SvarSlett

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!