tirsdag 26. juni 2012

Ny bok, nye muligheter

Hver dag har jeg med meg notatbok på jobb. Den er med meg over alt. På kontoret, i møter, ute til lunsj og over alt hvor jeg er i jobbsammenheng. Jeg er mer avhengig av den enn PC/Mac/iPad. Riktignok ikke så avhengig av den som iphonen, der går grensen...

Når jeg skal ut å kjøpe ny notatbok er det alltid en favorittbutikk jeg stikker innom, Ordning & Reda. De har så mye fint! Bare jeg setter foten innenfor døra blir jeg inspirert til å rydde og fikse kontoret. Både hjemmekontoret og kontoret på jobben!

I går var en sånn dag. Min nyinnkjøpte bok og penn ble pent pakket og lagt i en papirpose. For meg er det en ny bok med nye muligheter...

Fin dag til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen :) Håper du kikker innom igjen!